Visar inlägg med etikett nörderi. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nörderi. Visa alla inlägg

lördag 2 maj 2009

Bygg din egen Mac med lego


Ännu ett skäl att satsa på Mac. Om du ska köpa en ny laptop - investera långsiktigt - satsa på en Mac!
Foto och Källa IDG

Fia med Knuff

Jag vill ha ett Fiaspel. Helst i trä. Känner att detta kan bli sommarens spelplåga.

I put a spell on you


VooDolls

fredag 1 maj 2009

Star Trek prylar

Iconfactory. Höjden av Star Trek nörderi. I´m loving it!

3D Schack

Ett måste för en schackmästare. 3D is the shit.

The rabbit har fått en ny betydelse


Hur den funkar?
Skapad av Violet och säljs under märket Nabaztag - de är enkelt förklarat datorer med Wi-Fi wireless som är uppkopplat till nätet via ditt nätverk hemma. De har input, output, storage och minne så officiellt är det datorer. Självklart lyser den och lampan är LED.
Kaninen behöver inte mat och vatten och du behöver inte rensa ut kaninburen.
Den kan läsa upp dina mails, websajter, spela din favorit musik, läsa upp sms.